Torby wielorazowe jako reklama
Od czasu gdy z rynku znikać zaczęły klasyczne torby foliowe, asortyment produktów reklamowych wzbogacił się o całkiem nowy rekwizyt, czyli o wielokrotnego użytku torby bawełniane. Są trwałe, obszerne oraz komfortowe, najczęściej też są ciekawe oraz modne. A ze względu na dużą nawierzchnię oraz obszerny zasięg potencjalnych klientów, są doskonałym gadżetem marketingowym.
Torby bawełniane, tak jak i torebki jutowe, wigofilowe lub torby papierowe uzyskały wielką sławę, wspólnie z powiększającą się ekologiczną świadomością ludności. Od chwili kiedy uświadomiono nam, jak powoli rozkładają się torby foliowe, oraz jak negatywny ma to wpływ na środowisko naturalne, coraz entuzjastyczniej sięgamy po torebki wielorazowego użycia, które przeważnie są w określony sposób oznaczone, informując o swym ekologicznym charakterze. Proekologiczne torby bawełniane zwykle posiadają również dodane hasło reklamowej lub logo jednostki, jaka poleciła ich realizację, ponieważ ze względu na swój profil, są świetnym produktem reklamowym. Zarazem torby bawełniane, oraz torby papierowe posiadają sporą powierzchnię, jaką dobrze jest wykorzystać do celów marketingowych. Warto również zaznaczyć, że informacja reklamowa na foliówkach była jednostkowa, dlatego że po użyciu torby na ogół wrzucane były do śmieci. Natomiast w przypadku toreb bawełnianych przekaz reklamowy jest powtarzający się, dlatego że również nośnik ich jest solidny i może być parokrotnie stosowany, co oprócz tego powiększa ich atrakcyjność marketingową. Wobec tego, że świadomość społeczna na temat rozmaitych zachowań proekologicznych nieustannie wzrasta, bez wątpienia inwestycja w torby ekologiczne stanie się dochodowa. Warto pomyśleć nad tego rodzaju promocją, dlatego że ich popularność będzie w kolejnych latach tylko wyrastała.
Tagi: torby, torby bawełniane, Torby papierowe, Torby reklamowe
Komentarze